NAVBAR

HEADER



Tissylicious, a lonely unicorn

November 26, 2012

Baby blue hearts korean fashion sweater

 



Baby blue will always be my fav colour~ I found this sweater really cute to don't buy it (≧∇≦)/
For romantic ladies (and slim ones, since it's once size only (¬、¬)").





Stupid frames coming up!




This is without the filter, to let you see the real color of the sweater




Now excuse my ugly hair, I'm in process of style it (╯_╰)




|・ω・`) And time for nonsense selcas!




Yeah, I'm bored, so?
ヽ(ー_ー )ノ



ITEM'S DESCRIPTION:
  • Brand: SweetypeA
  • Price: 20$ usd
  • Size: One size (UK size 8-10)
  • Length: 78cm
  • Bust: 90-100cm
  • Waist: 88-105cm
  • Shoulder Width: 36cm
  • Sleeve Length: 58cm
  • Color: Baby blue & white
  • Material: Mercerized cotton

3 comments:

  1. De las que llevan el marco la segunda es la mejor xDDD morritos <3
    Me encanta el jersey y me encanta como queda con los leguins de lunares *^*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Algún día... tendré un espejo vertical decente en mi habitación, con buena luz, sin tener que recurrir a la mierda del espejo en el baño, que es muy choni de dios xD...
      Y también arreglarme para las fotos, porque dios, esos pelos... lol

      Delete
    2. Cuando te lo compres tendrás toda mi envidia para ti xDDDD es que en mi mini cuarto no me cabe nada ;__;

      Delete

Wanna leave a comment? Thank u (^_^) - Moderation is ON.

¿Te apetece dejarme un comentario? Muchas gracias (^_^) - Moderación de comentarios activada.

Cute Blue Flying Butterfly